Super blij met mijn biab nagels. Ik kom elke 3 weken bij S en zij weet wat ze doet en ze doet het professioneel. ❤️
Behandeling door S•Nagelversteviging
Anoniem•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
niet chique maar prijs kwaliteit is hier prima. soms wel wachten ondanks afspraak.
Behandeling door A•Pedicure
sabine•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijn geholpen. Altijd eigenlijk wel maar deze keer meer aandacht gevraagd voor een mogelijke ingegroeide nagel met goed advies als resultaat. En nu even pijnloos. 💜🫶🏽