Mijn pedicure behandeling is grondig uitgevoerd. Medewerker was super oplettendheid, attent en meedenkend. Heel fijn!
Treatment by N•Pedicure
Ana•over 1 year ago
Verified review
Wonderful service!
Treatment by A•Pedicure
Shinjini•over 1 year ago
Verified review
Prima salon, zeer redelijke prijzen, deskundig personeel
Treatment by W•Pedicure
Lola•over 1 year ago
Verified review
Ik had om 14.00 uur een afspraak, werd om 14.45 uur geholpen. Daardoor werd ik niet door Ch geholpen, maar door iemand anders ( naam onbekend). Er werd flink gemopperd door de klanten die lang moesten wachten.
Treatment by Ch•Gel Nails Manicure
Ineke•over 1 year ago
Verified review
Vriendelijke dames, heel mooi resultaat (manicure met biab en gellak). Kom er al jaren naar tevredenheid.