Mijn pedicure behandeling is grondig uitgevoerd. Medewerker was super oplettendheid, attent en meedenkend. Heel fijn!
Behandeling door N•Pedicure
Ana•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Wonderful service!
Behandeling door A•Pedicure
Shinjini•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima salon, zeer redelijke prijzen, deskundig personeel
Behandeling door W•Pedicure
Lola•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik had om 14.00 uur een afspraak, werd om 14.45 uur geholpen. Daardoor werd ik niet door Ch geholpen, maar door iemand anders ( naam onbekend). Er werd flink gemopperd door de klanten die lang moesten wachten.
Behandeling door Ch•Gellak manicure
Ineke•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke dames, heel mooi resultaat (manicure met biab en gellak). Kom er al jaren naar tevredenheid.