vriendelijke en professionele dames die met precieze lakken en goed werk leveren.
Behandeling door S•Gellak manicure
Laura•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne biab behandeling gehad, mevrouw heeft de tijd genomen
Behandeling door A•Nagelversteviging
Pepa•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Nette behandeling. Hygiëne gemiddeld, maar je krijgt wel waar voor je geld.
Behandeling door X•Gellak manicure
Emma•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd goeie service en mooie nagels!
Behandeling door X•Nagelversteviging
Adh•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
My nails were done well. The hygiene (cleaning the equipment) in between appointments is getting better, which is a huge plus. All in all, a good experience.