jammer dat je bijna altijd minimaal 30 minuten moet wachten ook al heb je een afspraak. Verder lieve meiden die hun best doen en me pedicures zien er altijd goed uit.
Treatment by L•Pedicure
Maran•10 months ago
Verified review
Behandelaars spreken geen enkele taal, niet beleeft en niet professioneel. Qualiteit is veel slechter dan vroeger.
Treatment by L•Pedicure
Anna•10 months ago
Verified review
Vriendelijke dames! Goede pedicure met gellak!
Treatment by L•Pedicure
Tahnee•10 months ago
Verified review
Fijn en goedkoop
Treatment by A•Natural Nail Strengthening
Maxime•10 months ago
Verified review
Prima pedicure. Prijs kwaliteit verhouding is fijn.