jammer dat je bijna altijd minimaal 30 minuten moet wachten ook al heb je een afspraak. Verder lieve meiden die hun best doen en me pedicures zien er altijd goed uit.
Behandeling door L•Pedicure
Maran•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Behandelaars spreken geen enkele taal, niet beleeft en niet professioneel. Qualiteit is veel slechter dan vroeger.
Behandeling door L•Pedicure
Anna•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke dames! Goede pedicure met gellak!
Behandeling door L•Pedicure
Tahnee•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Fijn en goedkoop
Behandeling door A•Nagelversteviging
Maxime•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Prima pedicure. Prijs kwaliteit verhouding is fijn.