Ik had afspraak om 15 uur en was pas - na aandringen - om 15.30 aan de beurt en toen moest alles heel snel want ik moet om 15.55 naar andere afspraak.
Treatment by L•Pedicure
Cathy•10 months ago
Verified review
Altijd weer zo fijn de mooie voetjes en nagels. Ik kom er zo graag! Fijne salon en vriendelijke dames. Ik ben weer blij :).
Treatment by L•Pedicure
Anja•10 months ago
Verified review
Zoals altijd weer goed geholpen en fijn verzorgde voeten.
Treatment by L•Pedicure
Els•10 months ago
Verified review
Ik kom met plezier naar de salon voor een spa pedicure met gellak!
Wat ik wel erg jammer vind is dat de behandeling (als ik geluk heb) een half uur duurt ipv de 45 minuten die vermeldt worden.
De prijs blijft wel hetzelfde 😥
Treatment by L•Pedicure
Marja•10 months ago
Verified review
Ik kom al jaren bij deze salon en is echt een aanrader. Behandeling uitstekend