Fijne, schone salon. Erg tevreden over mijn nagels.
Behandeling door X•Manicure
Laura•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik had afspraak om 15 uur en was pas - na aandringen - om 15.30 aan de beurt en toen moest alles heel snel want ik moet om 15.55 naar andere afspraak.
Behandeling door L•Pedicure
Cathy•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd weer zo fijn de mooie voetjes en nagels. Ik kom er zo graag! Fijne salon en vriendelijke dames. Ik ben weer blij :).
Behandeling door L•Pedicure
Anja•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd weer goed geholpen en fijn verzorgde voeten.
Behandeling door L•Pedicure
Els•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik kom met plezier naar de salon voor een spa pedicure met gellak!
Wat ik wel erg jammer vind is dat de behandeling (als ik geluk heb) een half uur duurt ipv de 45 minuten die vermeldt worden.
De prijs blijft wel hetzelfde 😥