Ik kom al jaren bij deze salon en is echt een aanrader. Behandeling uitstekend
Behandeling door L•Pedicure
Jolanda•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Hele fijne kundige en hartelijke dames!!!
Behandeling door X•Gellak manicure
Lara•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel goed gedaan en hygiënische plek………..
Behandeling door A•Pedicure
Asma•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Pedicure is oke, ik kom graag hier omdat ze je tenen mooi lakken, maar helaas ze zijn niet Hygiënisch.
De Tools worden niet bij elk klant grondig gereinigd.
Nailtechs, als er meer of extra werk is aan een treatment zonder dat de klant dit wil/vraagt laat de klant meteen weten tijdens de behandeling dat het extra kost en niet pas bij het betalen