Dankzij professionele behandeling van Margriet weer mooie oranje gelnagels! Blij mee!
Ingrid •over 2 years ago
Verified review
Zeer professioneel geholpen aan mijn nieuwe gellak voeten !!
Henriette•over 2 years ago
Verified review
Afgezien van dat ik heel goed geholpen ben en me heel duidelijk is uitgelegd wat wel en niet mogelijk was voor mij, vond ik het niet duur en eigelijk ook wel een beetje gezellig.
Conrad•over 2 years ago
Verified review
Leuk eerste bezoek! Voor herhaling vatbaar. Er werd de tijd genomen en het ziet er netjes uit ⭐️