Dankzij professionele behandeling van Margriet weer mooie oranje gelnagels! Blij mee!
Ingrid •meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer professioneel geholpen aan mijn nieuwe gellak voeten !!
Henriette•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Afgezien van dat ik heel goed geholpen ben en me heel duidelijk is uitgelegd wat wel en niet mogelijk was voor mij, vond ik het niet duur en eigelijk ook wel een beetje gezellig.
Conrad•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Leuk eerste bezoek! Voor herhaling vatbaar. Er werd de tijd genomen en het ziet er netjes uit ⭐️