Manuela is snel, vakkundig en geeft goed advies. Daarnaast is zij ook erg gezellig!
Treatment by Manuela•Gel Nails Manicure
Jade•about 2 months ago
Verified review
Fijne salon. Heel aardig personeel 👍🏻
Treatment by Silvia•Gel Nails Pedicure
Hester•about 2 months ago
Verified review
...
Treatment by Umbrelyne•Hard Gel Extensions & Overlays
Denise•about 2 months ago
Verified review
Fantastisch lieve mensen en altijd een zorgvuldige behandeling
Treatment by Umbrelyne•Pedicure
Julie•about 2 months ago
Verified review
Ik ben erg tevreden met het werk van Meri. Ze heeft mijn nagels prachtig gedaan en werkt professioneel en vriendelijk.
Ik ben zelf iemand die wat rustiger is en niet veel praat, ik ben een introvert persoon, dus ik vind het moeilijk om sociaal contact te leggen en voor mij is het belangrijk om me op mijn gemak te voelen tijdens een afspraak. Daarom vond ik het jammer dat er door een andere medewerker over mij werd gesproken met een klant naast ons, terwijl ik er gewoon bij zat.