Manuela is snel, vakkundig en geeft goed advies. Daarnaast is zij ook erg gezellig!
Behandeling door Manuela•Gellak manicure
Jade•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Fijne salon. Heel aardig personeel 👍🏻
Behandeling door Silvia•Gellak pedicure
Hester•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
...
Behandeling door Umbrelyne•Gelnagels
Denise•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Fantastisch lieve mensen en altijd een zorgvuldige behandeling
Behandeling door Umbrelyne•Pedicure
Julie•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ben erg tevreden met het werk van Meri. Ze heeft mijn nagels prachtig gedaan en werkt professioneel en vriendelijk.
Ik ben zelf iemand die wat rustiger is en niet veel praat, ik ben een introvert persoon, dus ik vind het moeilijk om sociaal contact te leggen en voor mij is het belangrijk om me op mijn gemak te voelen tijdens een afspraak. Daarom vond ik het jammer dat er door een andere medewerker over mij werd gesproken met een klant naast ons, terwijl ik er gewoon bij zat.