Ik ben heel goed geholpen en dacht met mij mee voor een oplossing.
Ben nog steeds tevreden.
Treatment by Umbrelyne•Gel Nails Manicure
Sylvia•8 months ago
Verified review
Niet slecht. Voelde op m8jn gemak en de behandeling was ook goed.
Treatment by Mariette•Chiropody
Lila•9 months ago
Verified review
Super fijne behandelingen door ervaren vakvrouwen.
Eyelash ExtensionsShow all…
ida•9 months ago
Verified review
Mariette heeft prima werk verricht. Was hard nodig. Hygiënisch. Extra aandacht voor drukpunt onder voet.
Het interieur is denk ik toe aan een opfrissertje.
Ben heel tevreden.