Ik ben heel goed geholpen en dacht met mij mee voor een oplossing.
Ben nog steeds tevreden.
Behandeling door Umbrelyne•Gellak manicure
Sylvia•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Niet slecht. Voelde op m8jn gemak en de behandeling was ook goed.
Behandeling door Mariette•Medische pedicure
Lila•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Super fijne behandelingen door ervaren vakvrouwen.
WimperextensionsToon alles…
ida•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Mariette heeft prima werk verricht. Was hard nodig. Hygiënisch. Extra aandacht voor drukpunt onder voet.
Het interieur is denk ik toe aan een opfrissertje.
Ben heel tevreden.