Super blij weer met mijn wimpers! Dit is echt mijn nummer 1 salon!
Behandeling door Silvia•Wimperextensions
Pui•8 maanden geleden
Geverifieerde review
De BIAB is weer prachtig aangebracht op mijn nagels door Smerlin
Nagelversteviging
Wendy•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ben Gek op Amra, ze is lekker eerlijk en een heel lief hart!!!!
Gelnagels
Johanna•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Manuela is een toppertje 👍🏻
Behandeling door Manuela•
Gellak pedicureToon alles…
Hester•8 maanden geleden
Geverifieerde review
Sinds ik Biab gebruik blijven mijn nagels lang en mooi.
Biab Rood is mijn favoriete kleur.
Silvia is effectief en heeft een aanstekelijke en bulderende lach.
De pedicure behandelingen worden secuur en voorzichtig toegepast.
Er zijn verschillende epileer methodes; ik kan kiezen wat ik zelf het meest aangenaam vind.
De koffie staat altijd klaar.
Dus het is er altijd supergezellig.