Ik heb ontzettend genoten van je zorgvuldige en liefdevolle behandeling.
Je straalt een enorme rust uit.
Het waren een paar ontspannen uurtjes.
Annelies•6 months ago
Verified review
Echt fantastisch! Wat was het heerlijk en wat waren we mooi na de behandeling en tijdens onze bruiloft. We hebben enorm genoten en gaan zeker nog een keer terug.
Josephine•6 months ago
Verified review
Het was een zeer helpende, informatieve en gezellige pedicuresessie!
Marleen •7 months ago
Verified review
Mijn voetjes zijn weer HAPPY,wat was het weer een heerlijke behandeling!!!
Lenie•7 months ago
Verified review
super fijne behandeling met intensieve massage en het masker was heerlijk... ultiem ontspannend met super resultaat!