Ik heb ontzettend genoten van je zorgvuldige en liefdevolle behandeling.
Je straalt een enorme rust uit.
Het waren een paar ontspannen uurtjes.
Annelies•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Echt fantastisch! Wat was het heerlijk en wat waren we mooi na de behandeling en tijdens onze bruiloft. We hebben enorm genoten en gaan zeker nog een keer terug.
Josephine•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Het was een zeer helpende, informatieve en gezellige pedicuresessie!
Marleen •7 maanden geleden
Geverifieerde review
Mijn voetjes zijn weer HAPPY,wat was het weer een heerlijke behandeling!!!
Lenie•7 maanden geleden
Geverifieerde review
super fijne behandeling met intensieve massage en het masker was heerlijk... ultiem ontspannend met super resultaat!