Voor het eerst naar een pedicure geweest. Echt een superbehandeling gehad. Wat een heerlijkheid....ga ik vaker doen??
Lia•about 9 years ago
Verified review
Erg goed, professioneel en heel vriendelijk.
Anonymous•about 9 years ago
Verified review
Wegdromen onder de magische handen van deze topmasseuse....heerlijk!!
Arjen•about 9 years ago
Verified review
Gisteravond van een hele fijne uitgebreide pedicure behandeling genoten. Er werd heel hygienisch gewerkt met handschoenen en een mondkapje maar ook het voetenbad was door middel van een extra bak heel schoon, voor mij is dat een pré. Daarnaast ook gezellig kunnen kletsen en informatie gekregen over een andere dienst die zij aanbied. Komende 3 afspraken zijn in ieder geval ingepland! Nogmaals bedankt!