Ik heb weer een paar fluwelen voetjes...wat een top pedicure!!!
Arjen•about 9 years ago
Verified review
Heerlijke zuurstof behandeling gehad! Ontspannen en met n super mooie huid kan ik de lente in! Dankjewel en tot de volgende keer.
Annette•over 9 years ago
Verified review
Me voeten laten doen, en zo als altijd super ! Ging weer met nieuwe voeten de deur uit. Echt een aanrader.
Joost•over 9 years ago
Verified review
Vriendelijk en discreet ontvangen en Vanya doet haar werk met enthousiasme en deskundigheid.
Nathalie•over 9 years ago
Verified review
Een paar weken geleden voor het eerst geweest en dat is heel goed bevallen. De shellac op mijn handen heeft nog nooit zo lang zo mooi gezeten. De pedicure was ook heel goed, mooie zachte voeten.