Ik ben al heel lang onzeker over m'n wenkbrauwen, omdat ze zo licht zijn dat je ze amper ziet. Uiteindelijk heb ik besloten dat ik hier iets aan wilde laten doen, zodat ik me ook wat beter zou voelen als ik in de spiegel keek. Deze mevrouw heeft dat zeker voor elkaar gekregen! Ik ben heel erg tevreden en ik ga binnenkort weer eens terug.
Gabriella•almost 10 years ago
Hele lieve mevrouw, luistert goed naar je wensen en doet er alles aan om het voor jou zo goed mogelijk te krijgen!
Gabriella•almost 10 years ago
Verified review
Mijn eerste keer voor de voeten was heel goed gegaan. Zo lekker zacht geworden ik vind de behandeling zelf wel even doorbijten want lijkt wel of de slijptol over je voeten gaan maar het resultaat is geweldig hoor.
femmie•almost 10 years ago
Heerlijk genoten, super professioneel en schoon. Ik voelde me echt als koniging behandeld.
michelle•almost 10 years ago
Verified review
Vanya is een zeer bekwame professional en weet met haar servicegerichte en vriendelijke houding, klanten erg op haar gemak te stellen. Ze nam uitgebreid de tijd voor mijn behandeling en ik liep zeer tevreden bij haar de deur uit. Ik kom zeker vaker terug! Thanks Vanya! :D