Na de heerlijk geurende rugpeeling en rugmasker heb ik met een fijne zachte en schone huid de salon weer verlaten.
Maaike•almost 10 years ago
Verified review
Wij van Stichting Opkikker (organiseren verwendagen voor gezinnen met een langdurig ziek kind) zijn 28 juni met moeder en dochter heel vriendelijk ontvangen door Vanya. Zij verwende moeder met een gezichtsbehandeling en gaf de dochter van 13 mooie nagels.
Wat een lieve meevoelende vrouw, die heel goed begreep dat moeder en dochter deze OPKIKKER goed konden gebruiken. We bevelen deze salon dan ook van harte aan!!
Vriendelijke groet mede namens Stichting Opkikker www.opkikker.nl
Wil•almost 10 years ago
Verified review
Erg vriendelijk en een goede behandeling. Ook goed advies gekregen over de kleur nagellak! Helemaal tevreden
Lauren•almost 10 years ago
Verified review
Hele fijne behandeling! Mijn voeten zijn weer zijdezacht !
Petra•almost 10 years ago
Verified review
Last minute geboekt. Prima ontvangen en heerlijke behandeling gehad.