Ontvangst en Behandeling was oke.
Ik had meer resultaat verwacht
Treatment by Jenthe•Pedicure
Marco•almost 2 years ago
Verified review
Show venue reply...
Heel vriendelijke en kundige pedicure! Voeten zijn weer piekfijn!
Treatment by Jenthe•Pedicure
Nienke•almost 2 years ago
Verified review
goede ervaring
Treatment by Jenthe•
PedicureShow all…
Willem•almost 2 years ago
Verified review
Door mijn jarenlange problemen met te dikke benen en vooral boven de knie bij Willemijn terechtgekomen. Hoopvol maar zonder verwachtingen aan lpg begonnen. Nu na 2 reeksen van 10 behandelingen zijn mijn benen zichtbaar gladder en is het hangende stuk boven mijn knieën kleiner. Ik hoop dat dit nog ietsje beter wordt, hoewel ik geen wonderen verwacht, maar ik hoop vooral dat dit resultaat blijft. Willemijn is zeker nog niet van mij af!