Ontvangst en Behandeling was oke.
Ik had meer resultaat verwacht
Behandeling door Jenthe•Pedicure
Marco•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Heel vriendelijke en kundige pedicure! Voeten zijn weer piekfijn!
Behandeling door Jenthe•Pedicure
Nienke•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
goede ervaring
Behandeling door Jenthe•
PedicureToon alles…
Willem•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Door mijn jarenlange problemen met te dikke benen en vooral boven de knie bij Willemijn terechtgekomen. Hoopvol maar zonder verwachtingen aan lpg begonnen. Nu na 2 reeksen van 10 behandelingen zijn mijn benen zichtbaar gladder en is het hangende stuk boven mijn knieën kleiner. Ik hoop dat dit nog ietsje beter wordt, hoewel ik geen wonderen verwacht, maar ik hoop vooral dat dit resultaat blijft. Willemijn is zeker nog niet van mij af!