Ik kom in deze salon nu 2 jaar. Ik word vriendelijk geholpen. Belangstelling voor je als mens en er wordt niets opgedrongen. Alles in overleg om soms nieuwe behandelingen uit te proberen. Ik ben nu bij beide dames in behandeling geweest en 1 op 1 allebei vakkundig.
Behandeling door Jenthe•Facials / Gezichtsbehandelingen
anneke•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben helemaal blij met mijn behandelingen bij Willemijn. Mijn korte broek en bikini draag ik zelfverzekerder door de behandeling aan mijn benen, maar ook door het ontharen. In mijn vakantie heb ik nauwelijks mijn bikinilijn en oksels bij hoeven werken. Fantastisch! Binnenkort wil ik ook van die gladde benen.
Behandeling door Willemijn•
BindweefselmassageToon alles…
Debbie•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Zeer deskundige schoonheidsspecialiste, hierbij ook heel erg vriendelijk en attent en behulpzaam, echt geweldig !!
Behandeling door Jenthe•Facials / Gezichtsbehandelingen
Truus•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Vriendelijk , vakkundig en hygienisch schoon
Behandeling door Jenthe•Pedicure
Ilja•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Beste lezer,
Uw medewerker Jenthe is naar mijn mening ervaren, grondig, attent, efficiënt én vriendelijk. Ik ga er altijd met plezier naartoe en zal dat ongetwijfeld ook blijven doen!