Ik ben heel goed behandeld zeer behulpzaam en vakkundig bij Jente
Treatment by Jenthe•Pedicure
Martin•almost 2 years ago
Verified review
Show venue reply...
Altijd een fijne behandeling, goed uitgevoerd en lief personeel.
Treatment by Jenthe•Eyebrow Waxing
Michelle•almost 2 years ago
Verified review
Wimpers zitten perfect 😍
Treatment by Willemijn•Eyelash Perming
Sacha•almost 2 years ago
Verified review
Show venue reply...
Zoals altijd een heerlijke behandeling gehad. Deze behandeling was meer gericht op mijn pigment en de vochtbalans van mijn huid! Bedankt Jenthe en tot over een paar weken!
Treatment by Jenthe•Facials - Foto RF™ Skin Rejuvenation
Shari•almost 2 years ago
Verified review
Nieuwe behandeling van het merk Collin (hydro lift?) gedaan. Dat was echt heerlijk en ontspannen. Mijn huid had echt zo'n after treatment glow.