Ik ben heel goed behandeld zeer behulpzaam en vakkundig bij Jente
Behandeling door Jenthe•Pedicure
Martin•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Altijd een fijne behandeling, goed uitgevoerd en lief personeel.
Behandeling door Jenthe•Wenkbrauwen harsen
Michelle•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Wimpers zitten perfect 😍
Behandeling door Willemijn•Wimper permanent
Sacha•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Zoals altijd een heerlijke behandeling gehad. Deze behandeling was meer gericht op mijn pigment en de vochtbalans van mijn huid! Bedankt Jenthe en tot over een paar weken!
Behandeling door Jenthe•FotoFacial RF
Shari•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Nieuwe behandeling van het merk Collin (hydro lift?) gedaan. Dat was echt heerlijk en ontspannen. Mijn huid had echt zo'n after treatment glow.