De salon van Willemijn is laagdrempelig. Je voelt je welkom. Zij werken met 2 personen ieder een eigen ruimte. Ze geven je advies maar dringen niets op en nemen de tijd voor de behandeling.
Ik kom hier nu 3 jaar en mijn man ook. Onze huid is erg opgeknapt.
Treatment by Willemijn•Classic Facials
anneke•about 2 years ago
Verified review
Show venue reply...
Erg fijne behandeling en deskundig advies
Treatment by Willemijn•Mesotherapy
Linda•about 2 years ago
Verified review
Hele fijne salon zeer duidelijk en relax
Treatment by Jenthe•Pedicure
Martin•about 2 years ago
Verified review
Prima behandeling. Beoogde effect bereikt.
Goed advies.
Treatment by Willemijn•
Eyebrow & Eyelash TintingShow all…
Jolanda•about 2 years ago
Verified review
Met veel persoonlijke aandacht gaat Willemijn grondig te werk. Hartelijk en ter zake kundig