De salon van Willemijn is laagdrempelig. Je voelt je welkom. Zij werken met 2 personen ieder een eigen ruimte. Ze geven je advies maar dringen niets op en nemen de tijd voor de behandeling.
Ik kom hier nu 3 jaar en mijn man ook. Onze huid is erg opgeknapt.
Behandeling door Willemijn•Facials / Gezichtsbehandelingen
anneke•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Erg fijne behandeling en deskundig advies
Behandeling door Willemijn•Mesotherapie
Linda•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne salon zeer duidelijk en relax
Behandeling door Jenthe•Pedicure
Martin•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima behandeling. Beoogde effect bereikt.
Goed advies.
Behandeling door Willemijn•
Wimper permanentToon alles…
Jolanda•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Met veel persoonlijke aandacht gaat Willemijn grondig te werk. Hartelijk en ter zake kundig