Mima is een zeer ervaren en goede kapster maar bovenal een heel vriendelijk en fijn mens. M’n haar zit fantastisch, zonder te overdrijven kan ik schrijven dat mijn haren in jaren niet zo goed zijn geknipt. Dankjewel Mima voor het mooie kapsel en het gezellige gesprek.
Styled by Mima•Ladies' Haircuts
Jaime•9 months ago
Verified review
Altijd heel blij met Mima!
Styled by Mima•Men's Haircut
Dorien•9 months ago
Verified review
Was great, nice atmosphere!
Styled by Mima•Men's Haircut
Laude•9 months ago
Verified review
Mima is een geweldige vrouw en fantastische kapper. Echte aanrader.
Styled by Mima•Men's Haircut
Lara•9 months ago
Verified review
altijd weer een feestje om bij Mima langs te gaan. met zorg geknipt en erg gelachen