Mima is een zeer ervaren en goede kapster maar bovenal een heel vriendelijk en fijn mens. M’n haar zit fantastisch, zonder te overdrijven kan ik schrijven dat mijn haren in jaren niet zo goed zijn geknipt. Dankjewel Mima voor het mooie kapsel en het gezellige gesprek.
Styling door Mima•Vrouwen knippen
Jaime•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd heel blij met Mima!
Styling door Mima•Mannen knippen
Dorien•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Was great, nice atmosphere!
Styling door Mima•Mannen knippen
Laude•9 maanden geleden
Geverifieerde review
Mima is een geweldige vrouw en fantastische kapper. Echte aanrader.
Styling door Mima•Mannen knippen
Lara•9 maanden geleden
Geverifieerde review
altijd weer een feestje om bij Mima langs te gaan. met zorg geknipt en erg gelachen