Sinds een lange tijd weer écht tevreden over een knipbeurt.
Styled by Mima•Men's Haircut
Jan•almost 7 years ago
Verified review
Geweldige mensen! Mima en Amir zijn mensen mensen en vakkundig. Altijd superblij met hun werk. Gepassioneerd en aardig en ik ben nooit teleurgesteld. Ga er nooit meer weg!!