Sinds een lange tijd weer écht tevreden over een knipbeurt.
Styling door Mima•Mannen knippen
Jan•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldige mensen! Mima en Amir zijn mensen mensen en vakkundig. Altijd superblij met hun werk. Gepassioneerd en aardig en ik ben nooit teleurgesteld. Ga er nooit meer weg!!