Mijn eerste keer, een beetje op de valreep geboekt, maar het is me heel erg goed bevalen en ik kom er zeker terug. Ze nam de tijd en mijn huid voelt weer als nieuw! Ik ben ook erg blij met mijn "nieuwe" wenkbrauwen. (geëpileerd en geverfd)
Treatment by Anna•
Eyebrow ThreadingShow all…
Esther•over 3 years ago
Verified review
Anna made me feel very welcome and comfortable, the venue was nice and clean. Unfortunately the actual lash tint could be a bit better - once I got home I could see some lashes were missed and didn't dye properly.
Treatment by Anna•Eyebrow & Eyelash Tinting
Natalia•over 3 years ago
Verified review
Voor de 2de keer een massage genoten bij Pegah.
Het was wederom uitzonderlijk goed.
Ze leert mij ontspannen en daardoor mijn spieren ook. Nooit geweten dat dat kon.
Dacht altijd dat je pijn moest lijden tijdens een massage.
Ik kijk uit naar de volgende behandeling door haar.
Nogmaals bedankt Pegah,