Beauty Valentijn Reviews

Paul Krugerstraat 37 Zwart, Haarlem

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,7
307 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Mijn eerste keer, een beetje op de valreep geboekt, maar het is me heel erg goed bevalen en ik kom er zeker terug. Ze nam de tijd en mijn huid voelt weer als nieuw! Ik ben ook erg blij met mijn "nieuwe" wenkbrauwen. (geëpileerd en geverfd)
Anna made me feel very welcome and comfortable, the venue was nice and clean. Unfortunately the actual lash tint could be a bit better - once I got home I could see some lashes were missed and didn't dye properly.
Voor de 2de keer een massage genoten bij Pegah. Het was wederom uitzonderlijk goed. Ze leert mij ontspannen en daardoor mijn spieren ook. Nooit geweten dat dat kon. Dacht altijd dat je pijn moest lijden tijdens een massage. Ik kijk uit naar de volgende behandeling door haar. Nogmaals bedankt Pegah,
Heel goed
Very good
19
1
19
20
21
43
21