De behandeling door Pegah was wederom vakkundig . Ontspanning staat hoog in het vaandel net als passende aandacht voor de klant.
Ik ging weer een stuk gelukkiger de deur uit.
Pegah bedankt
Ontspanningsmassage
René•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Door Pegah gastvrij ontvangen met koffie. Daarna facial die voor mij veel problemen heeft opgelost. De salon en handdoeken zijn fijn van temperatuur. Dit wordt minimaal maandelijks een behandeling. Ben enthousiast over Pegah en haar vakkundigheid.
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Deze keer eenhele goede en ontspannende Gezichtbehandeling gedaan...zeker een aanrader..
Pegah is een vrouw met goede vakkennis weet wat je huid nodig heef en pakt deze ook Grondig aan..Top
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Rita•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Fantastische ontspannende nassage gegad van Pegah. Echt een aanrader!