Ik was iets te laat maar werd alsnog vriendelijk ontvangen!
Ramona•about 1 year ago
Verified review
Goede uitleg. Duidelijk en eerlijk. Vriendelijke dame en er was een klik :) Tot wellicht de volgende keer. Maar ik heb de babelashes binnen dus waarschijnlijk duurt het even voordat ik weer terug kom voor een wimperlift ;)
Iris•about 1 year ago
Verified review
Top afspraak
Tamara•about 1 year ago
Verified review
Super geholpen en heel erg tevreden. Kom zeker terug, bedankt!