Ik was iets te laat maar werd alsnog vriendelijk ontvangen!
Ramona•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede uitleg. Duidelijk en eerlijk. Vriendelijke dame en er was een klik :) Tot wellicht de volgende keer. Maar ik heb de babelashes binnen dus waarschijnlijk duurt het even voordat ik weer terug kom voor een wimperlift ;)
Iris•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Top afspraak
Tamara•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super geholpen en heel erg tevreden. Kom zeker terug, bedankt!