Goed en vooral eerlijk advies gekregen , daar hou ik van👌
Annemarie•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijne intake. Advies gebaseerd op wat past bij de cliënt en meteen had ik een veilig en vertrouwd gevoel!
Tessa•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik word altijd met een glimlach door de dames ontvangen heel deskundig geholpen .Kom heel graag weer terug .😊
Mirela•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super mijn wenkbrauwen ook geverfd top
Chantell•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik voel mij erg op mijn gemak. Lieve mensen en er wordt naar je geluisterd. En regelmatig gecheckt of het pijn doet. Het waxen gaat snel en grondig, nauwelijks pijn. Ik had een wax behandeling en hybrid wenkbrauwen.