Ik heb een hele fijne ervaring gehad! De kliniek is erg netjes en het personeel is super vriendelijk en professioneel. Ze werken met een modern laserapparaat (Triple Ice Laser) dat heel comfortabel aanvoelt door het koelsysteem. Ik ben erg goed geholpen en voelde me direct op mijn gemak. Zeker een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een goede laserbehandeling in Rotterdam!
Manal•3 months ago
Verified review
Geweldige salon, mooie plek en topservice! Zeker een aanrader. 💖
Haseenah•3 months ago
Verified review
Ik ben super goed geholpen. Goede sfeer en netjes. Ook nam de dame echt tijd voor mij mijn huid voelt perfect na de behandeling. Tot de volgende keer in shaa Allah
Noel•3 months ago
Verified review
Fijne behandeling en salon, en er wordt goed naar je wensen geluisterd.
Jasmine•3 months ago
Verified review
Ik heb een anti age behandeling gehad ik ben hier zeer tevreden mee mijn huid heeft weer een glow .❣️