Prima ervaring gehad (6,5/10). Dame was erg lief. Zaak was beetje rommelig, maar ze zaten in een verbouwing, dus begrijpelijk. Met eerdere ervaring(en), werden de standen waarop werd gelaserd opgeschreven en als je niks voelde dan werd het iets opgevoerd. Hier was dat echter niet zo. Op mijn hele lichaam voelde ik eigenlijk niks, behalve mn schaamstreek. Achteraf heb ik wel wat irritaties gekregen, maar wellicht is dat normaal (eerder niet gehad), ben benieuwd hoe dat verder voortzet. Voelde me wel op gemak.
Anne Louisa•4 months ago
Verified review
Erg vriendelijk, laat je erg op je gemak voelen en een goeie sfeer
Tessa•4 months ago
Verified review
Heel fijn geholpen! Dankjewel :-)
Treatment by Fatima•Facials - Micro Needling
Esma•6 months ago
Verified review
Je wordt altijd liefdevol onthaald en goed en gezellig behandeld