Heerlijk, super aardige mensen. Ik zou het iedereen aanraden.
Hair colouring
Joleen•about 7 years ago
Verified review
Erg goed geholpen!
Hair colouring
Iris•about 7 years ago
Verified review
De eigenaresse is een ervaren en kundig kapster. Ze kon goede adviezen geven. Ook mijn wenkbrauwen heeft ze prima gedaan. De salon is netjes en ze werken er hygiënisch. Een afspraak is makkelijk te maken voor allerlei behandelingen.