Heerlijk, super aardige mensen. Ik zou het iedereen aanraden.
Vrouwen kleuren
Joleen•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg goed geholpen!
Vrouwen kleuren
Iris•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
De eigenaresse is een ervaren en kundig kapster. Ze kon goede adviezen geven. Ook mijn wenkbrauwen heeft ze prima gedaan. De salon is netjes en ze werken er hygiënisch. Een afspraak is makkelijk te maken voor allerlei behandelingen.