Het personeel is vriendelijk en zeer professioneel. Het is er gezellig en de sfeer is ontspannen.
Vrouwen harsen - armen en oksels
Saufia•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Super vriendelijk personeel met veel aandacht voor de klant. Hele gezicht met draadjes ontaard, pijn viel enorm mee (prettig soort lichte marteling 😉) en na de gezichtsmassage (toegift) weer helemaal ontspannen.
Vrouwen knippenToon alles…
Julie•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Top salon!
Gezicht threadenToon alles…
Demi•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima. Goed advies. Mooie salon
Vrouwen kleuren
Anoniem•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
I think price to quality is almost perfect. But for my beard trimming, it was not quite what I was expected, the detail is good but the style is not suit me best.