Aardig geholpen en heel vriendelijk. Blij en mooi resultaat.
De locatie is niet super gezellig, of straalt luxe en warmte uit. Voor de algehele ervaring van de “beauty center” zou ik dat verbeteren. Omdat ik dan sneller terug zou komen.
Teeth Whitening
Annemijn•over 6 years ago
Verified review
Show venue reply...
Heerlijke behandeling, heel ontspannen..
Classic Facials
Evelien•over 6 years ago
Verified review
Show venue reply...
Een heerlijk ontspannen met goede service en gezelligheid ik vond het top👍
Microdermabrasion
Nada•over 6 years ago
Verified review
Show venue reply...
Prima , erg goed en vriendelijk!
Treatment by Jacqueline•Classic Facials
Lidia•over 6 years ago
Verified review
Show venue reply...
Goede salon al meerdere keren geweest
Erg vriendelijk