Aardig geholpen en heel vriendelijk. Blij en mooi resultaat.
De locatie is niet super gezellig, of straalt luxe en warmte uit. Voor de algehele ervaring van de “beauty center” zou ik dat verbeteren. Omdat ik dan sneller terug zou komen.
Tanden bleken
Annemijn•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Heerlijke behandeling, heel ontspannen..
Facials / Gezichtsbehandelingen
Evelien•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Een heerlijk ontspannen met goede service en gezelligheid ik vond het top👍
Microdermabrasie
Nada•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Prima , erg goed en vriendelijk!
Behandeling door Jacqueline•Facials / Gezichtsbehandelingen
Lidia•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Goede salon al meerdere keren geweest
Erg vriendelijk