Prima salon. Ana werkt efficiënt en is eerlijk. Hifi behandeling gedaan. Goede prijs kwaliteit verhouding.
Classic Facials
Anonymous•about 5 years ago
Verified review
Zeer tevreden!
Classic Facials
Petra•about 5 years ago
Verified review
Ik werd vriendelijk geïnformeerd en vakkundig geholpen.
De behandeling was niet pijnlijk, wel gevoelig op de plekken waar implantaten zitten in de kaak, dat was van te voren besproken.
Treatment by Jacqueline•Classic Facials
Mary•about 5 years ago
Verified review
De behandeling vond ik vreselijk, Heel veel napijn gehad, ook van de kop die veel te hard over je botten gaat. Daarna het gevoel bont en blauw te zijn. Ik denk dat jullie in de beschrijving moeten zetten dat deze behandeling vooral voor jonge mensen aan te raden is, maar voor een oudere huid niet veel doet. Dat hoorde ik pas toen ik daar zat.
Classic Facials
Heidi Borgart•about 5 years ago
Verified review
Vriendelijk, alles duidelijk uitgelegd. Professioneel.