Prima salon. Ana werkt efficiënt en is eerlijk. Hifi behandeling gedaan. Goede prijs kwaliteit verhouding.
Facials / Gezichtsbehandelingen
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden!
Facials / Gezichtsbehandelingen
Petra•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik werd vriendelijk geïnformeerd en vakkundig geholpen.
De behandeling was niet pijnlijk, wel gevoelig op de plekken waar implantaten zitten in de kaak, dat was van te voren besproken.
Behandeling door Jacqueline•Facials / Gezichtsbehandelingen
Mary•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
De behandeling vond ik vreselijk, Heel veel napijn gehad, ook van de kop die veel te hard over je botten gaat. Daarna het gevoel bont en blauw te zijn. Ik denk dat jullie in de beschrijving moeten zetten dat deze behandeling vooral voor jonge mensen aan te raden is, maar voor een oudere huid niet veel doet. Dat hoorde ik pas toen ik daar zat.
Facials / Gezichtsbehandelingen
Heidi Borgart•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk, alles duidelijk uitgelegd. Professioneel.