De HIFU behandeling was zeker niet pijnloos. Maar ik vond het goed te doen. Ana heeft goed uitgelegd wat ze ging doen, dus ik was voorbereid. Na de behandeling waren er wat rode vlekjes te zien, maar die trokken heel snel weg. Ook was het de volgende dag nog een beetje gevoelig. Een beetje alsof je een blauwe plek hebt, niet heel heftig. Nu afwachten wat het resultaat is. Ik heb wel al een vervolg afspraak gemaakt.
Classic Facials
Danielle•about 5 years ago
Verified review
Erg vriendelijk geholpen. Behandelaar is erg deskundig in het vak en dat stelt je erg gerust.
Treatment by Marie•Laser Hair Removal
Daniel•about 5 years ago
Verified review
Goede uitleg, geduldig, vakkundig en geruststellend:)
Treatment by Jacqueline•Classic Facials
ieteke•about 5 years ago
Verified review
Heel erg goed.
Classic Facials
Anonymous•about 5 years ago
Verified review
Prima behandeling gehad. Benieuwd naar het resultaat. De Entree bij binnenkomst wat apart, maar dat zal wel door de regels komen. Salon prima.