De HIFU behandeling was zeker niet pijnloos. Maar ik vond het goed te doen. Ana heeft goed uitgelegd wat ze ging doen, dus ik was voorbereid. Na de behandeling waren er wat rode vlekjes te zien, maar die trokken heel snel weg. Ook was het de volgende dag nog een beetje gevoelig. Een beetje alsof je een blauwe plek hebt, niet heel heftig. Nu afwachten wat het resultaat is. Ik heb wel al een vervolg afspraak gemaakt.
Facials / Gezichtsbehandelingen
Danielle•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg vriendelijk geholpen. Behandelaar is erg deskundig in het vak en dat stelt je erg gerust.
Behandeling door Marie•Laserontharen
Daniel•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede uitleg, geduldig, vakkundig en geruststellend:)
Behandeling door Jacqueline•Facials / Gezichtsbehandelingen
ieteke•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel erg goed.
Facials / Gezichtsbehandelingen
Anoniem•ongeveer 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima behandeling gehad. Benieuwd naar het resultaat. De Entree bij binnenkomst wat apart, maar dat zal wel door de regels komen. Salon prima.
Behandeling door Jacqueline•Facials / Gezichtsbehandelingen